ПЛАТИТИ ЗА ВИВІЗ СМІТТЯ МАЄ КОЖЕН, ХТО ПРОЖИВАЄ В СЕЛИЩІ ЛАДАН

           Як кожного з нас вражає чистота європейських вулиць? З яким захопленням ми переказуємо розповіді про це? А як зі знанням справи коментуємо чистоту в містах, селах і навіть на трасах у наших сусідів, білорусів. Почуйте в ці хвилини са­мих себе. Невже в цей час ви думаєте про мільйонну армію прибиральників, яка і наводить усю ту чистоту хоч в Європі, хоч у Білорусі? Авжеж ні. Ми говори­мо про те, що ось які люди там живуть, ось як дба­ють про свої міста, ось як люблять їх. То чому ж, коли доходить справа до нас самих, то сил і любові до рідного міста вистачає лише на балачки і критику комунальних служб? А от сил прибрати за собою і совісті сплатити за вивіз сміття уже немає?

КП «Водоканал» Ладанської селищної ради постійно здійснює роботу з надання послуг вивезення побутового сміття. Згоден, далеко не все зроблено з того, що можна і що треба зробити. Але я хочу звер­нути увагу і на інший бік ситуації, на моральний.

Виникає ситуація, що коли селище засмічене — винуваті ко­мунальники і влада. Одні погано прибирають, а інші нічого не бачать. А з якого дива, дозвольте спитати, ми всі дружньо сліпнемо, коли бачимо, як викидає за будинком сміття сусід, йдучи на роботу? Як ламають сміттєві контейнери? Як вимітають зі своїх дворів непотріб прямісінько на вулицю? Що ж у нас не так з сумлінням, чим приспали його, чи то чим ви­травили? І як умудряємось виголошувати, як завчену фразу: “У мене немає сміття!”. Хоч тут, мабуть, і є певна доля правди. У вас немає сміття, бо ви про­сто витягли його на вулицю з власного дому, двору і кинули, адже далі робота комунальників і селищної вла­ди. Адже так?! Та при такій позиції ніяке комунальне підприємство, ніяка влада не зробить Ладан чистим і охайним, зеленим і благоустроєним. І, ведучи дітей в садочок, забираючи із школи, намагаючись знай­ти чисте місце для відпочинку в парку чи на березі річки, ви проклинатимете всіх і звісно, не згаду­ючи, як жбурляли свій сміттєвий пакет у кущі, а то й на узбіччя тротуару, яким ходите до роботи. Ви переступаєте поріг свого будинку, квартири і отам ви стаєте “європейцем”, прибираючи свою власність. То ваше. А за селище ви не відповідаєте, бо воно всіх. І далі з “чистою совістю” збираєте черговий пакет, аби вранці викинути його де прийдеться, чи наповнюєте мішечок, щоб відтягти в кущі, а то можна і багажник авто, щоб довезти до полігону (тут ще й “селищу до­помогли”, самі вивезли). Ви не просто засмічуєте селище, територію життя своїх дітей. Ви ще й марнуєте бюджетні кошти. Бо на прибирання стихійних сміттєзвалищ іде не один десяток тисяч гривень. А ще більша половина при­ватного сектора та сторонніх організацій взагалі не сплачує за вивіз сміття і вважає це нормальним. Але ж від того у вас не по­винна боліти голова? То вже ж не ваші проблеми? Та будь-які зусилля і комунальників, і влади будуть не­ефективними, якщо в цих прагненнях вони не будуть відчувати підтримки і участі кожного ладанчанина.

Ніхто не збирається “давити” на жалість чи “буди­ти” совість. Завеликі вже, та й зачерствіли, мабуть. Все простіше. Ми вирішили скористатися правом публічного договору на вивіз твердих побутових відходів. І встановлюємо єдине правило для всіх: платити за вивіз сміття має кожен, хто проживає в селищі. Не будинком, не квартирою, а кожен сам за себе, за своє сміття. Так логічно, так чесно, так відповідально, так по-ладанські! Бо кожен з нас прагне з гордістю усвідомлювати, що живе в одному з найкрасивіших і найблагоустроєніших селищ країни. І не варто тягтися до звання європейської людини, дотягніться до звання ЛЮДИНА РОЗУМНА!

КП «Водоканал» Ладанської селищної ради постійно здійснює поліпшення роботи підприємства та надання послуг. Але для якісних послуг потрібен інструмент, техніка, люди. А все це складається зі спла­чених гривнів кожного члена нашої громади. От для чого ми принесемо для кожного в кого відсутній договір, цей публічний договір. Таке рішення не приймається кожний рік. Та його наслідки дадуться взнаки вже дуже швидко на розвитку і підприємства, і якості послуги, і інфраструктури селища. Тільки, об’єднавши зусилля кожного, ми досягнемо сили і можливостей навести лад в нашо­му місті.

За цим стоїть ком­форт прожи­вання, безпе­ка, теперішнє і майбутнє на­ших дітей. Це наше селище, це їхнє селище!

Одна справа хотіти, а інша — мати можливість жити достой­но і комфортно. Сьогодні ця можливість є. Сьогодні є можливість зроби­ти цей вибір. Щоб не перетворитися на смітник, маємо виконати одне ключове завдання — змінити власну свідомість. Це не Ваш обов’язок. А Ваш перший крок — оплачений вивіз свого сміття.

ЧИСТИЙ ЛАДАН - НАША СПІЛЬНА СПРАВА!

Благоустрій - це візитна картка кожного населеного пункту, і наше селище не виключення. Стан вулично - дорожньої мережі, освітлення, озеленення та чистота селища - оцінка діяльності як місцевої влади, так і громадськості. Сьогодні КП “Водоканал»” розпочинає впроваджувати реформу у галузі житлового-комунального господарства Ладана. Зокрема вона стосується послуги вивезення твердих побутових відходів. Більш детально про це нам розповів його керівник Володимир Козленко.

Володимире Миколайовичу, розкажіть нам про чистоту селища, чим вона забезпечується?

-  Чистота - це чи не найголовніший атрибут затишного й комфортного селища. Що таке селище? Це тисячі квартир та приватних будинків. Одна спільна, велика оселя для всіх і кожного, чистота якої починається з сумлінного ставлення її мешканців до себе та довкілля, зі злагодженої роботи комунальних служб, селищної влади... Адже чистота міста - справа спільна для всіх, без винятку, його жителів. На жаль, смітять всі, а прибирають одиниці. Працівники комунального підприємства «Водоканал» постійно вивозять з селища тонни сміття. Однак з кожним днем кількість відходів збільшується в геометричній прогресії.

-  Досить часто від населення можна почути, що вони взагалі не залишають після себе сміття. Що Ви можете сказати з цього приводу?

-  Дійсно, доволі часто працівникам абонвідділу нашого підприємства доводиться чути: «у мене немає сміття», «я все спалюю», «все закопую в землю». По-перше, існує доволі багато речовин, які не можна ані спалювати, ані закопувати, ані викидати просто неба. Вже не один десяток літ проблемним залишається питання збору та утилізації небезпечних відходів: тих, що містять важкі метали, отрутохімікати,окремі полімери. Немає, підприємств, які надають такі послуги, немає полігонів для безпечного захоронення токсичних відходів. Якщо хтось вперто не хоче цього розуміти, нехай не питає, звідки і чому так часто у молодих людей трапляються онкологічні захворювання, яких раніше не було.

Твердження, що у сучасній приватній садибі взагалі не утворюються тверді побутові відходи, не витримує критики. Так, у садибі більші можливості, щодо утилізації органічних відходів (від городу, саду, кухні, тваринництва). Це все можна скласти на компостну купу і незабаром використати як добриво. Але немає можливості безпечної утилізації на місці безлічі побутових відходів: від пакувальної тари, зокрема полімерної, приватного транспортного засобу, засобів гігієни, електроніки, електротехніки, від ремонтних робіт із застосуванням синтетичних сполук у будівельних матеріалах, фарбах тощо... Усе це не можливо безпечно утилізувати у садибі. Тобто доволі велику частину побутових відходів доводиться вивозити із садиби для переробки і утилізації. Більш за все, це сміття просто викидається десь у канаві, на стихійному сміттєзвалищі, у парках, скверах, за селищем у полях та лісах. Як правило, «організаторами» стихійних сміттєзвалищ в переважній більшості є недобросовісні громадяни, котрі не уклали договори на вивезення відходів. Тому й уздовж наших доріг, річок, в інших місцях загального користування замість соковитого різнотрав’я «квітують» купи різного непотребу, викинуті горе-господарями. Такі дії є порушенням не тільки чинного законодавства, а і законів етики та моралі.

-       А що говорять цифри? Скільки сміття накопичується в Ладані?

Мешканці селища Ладан продуктують за рік близько 7,516 тис. м3 сміття, левова доля припадає на багатоповерхівки – близько 7,096 тисяч м3 та приватний сектор - близько 0,420 тисяч м3.

       Відповідно до Закону України «Про відходи» власники або наймачі земельних ділянок чи житла зобов’язані укласти договори з юридичною особою, яка визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів та здійснюють оплату таких послуг. Споживач зобов’язується укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору. До категорії споживачів вищевказаний Закон відносить фізичних і юридичних осіб, які отримують житлово-комунальні послуги.

-       Що тягне за собою відсутність договорів на вивезення відходів?

-       Відсутність договорів з вивозу та утилізації сміття із спеціалізованими організаціями є порушенням, за яке настає відповідальність згідно з Кодексом України про адміністративні правопорушення і тягне за собою штраф на громадян - від 340 грн. до 1360 грн.

       З абонентами категорії «я не платив і платити не буду» вирішити проблему складно. Процес підписання договорів з усіма абонентами потребує тривалого часу, а послуги потрібно надавати вчасно.

-        Тож який вихід з цієї ситуації?

-       У номері газети «Прилуччина» ми публікуємо проект публічного договору. Що таке публічний договір? Комунальне підприємство «Водоканал» надає послуги з вивезення побутових відходів по всьому селищу. Але на сьогодні далеко не всі мешканці Ладана уклали договір на вивезення сміття. Форма укладання публічного договору передбачена законодавством. Тому підприємство використовує це право, щоб повідомити про наявність такого документа громаду селища.

Відтепер працівники КП «Водоканал» більше не витрачатимуть ресурси (людські, матеріальні), щоб відвідати кожного власника житла у селищі для укладення договору на вивіз сміття. Оприлюднюючи публічний договір, ми звертаємось до жителів Ладана розглянути пропозиції комунального підприємства, викладені в договорі. Якщо протягом тридцяти днів від дати публікації договору не буде письмових заперечень, він вважається укладеним.

-       Якщо мешканцям селища потрібно буде уточнити певну інформацію, то куди вони мають звертатися?

-       Я прошу всіх уважно прочитати договір і персонально звернутися до комунального підприємства «Водоканал». Якщо ви з чимось не погоджуєтесь чи бажаєте внести пропозиції та уточнення по тексту договору, звертайтеся до КП «Водоканал». Наприклад, можуть виникнути непорозуміння стосовно кількості проживаючих, тому я прошу всіх скорегувати дані на підприємства.

Чекаємо вас за адресою: смт. Ладан, вул. Миру,69. Дізнатися подробиці ви можете за телефонами: (04637) 77-3-39.

Користуючись нагодою, я прошу громадян, смт. Ладан по- новому поглянути на питання благоустрою тих територій, за які ви несете відповідальність, де працюєте та проживаєте. Я закликаю всіх, без винятку, дбати про чистоту рідного селища та дотримуватись правил благоустрою. Лише таким чином ми разом забезпечимо чистоту і порядок в селищі.

 

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

до Публічного Договору про надання послуг з вивезення твердих та побутових відходів.

смт. Ладан                                                                                                     07 січня 2018 р.

Комунальне підприємство « Водоканал » (код ЄДПОУ 37109943), розташоване за адресою: 17583, смт.Ладан, вул. Миру,69 визначено виконавцем послуги з вивезення твердих побутових відходів на підставі

Рішення виконавчого комітету Ладанської селищної ради від 04.05.2011 р. № 173 виконавцем послуги з вивезення твердих побутових відходів в селищі Ладан визначене комунальне підприємство «Водоканал»» Ладанської селищної ради.

пропонує до укладення Публічний Договір від 07.01.2018 р.

про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів Власникам (наймачам, орендарям) квартир в багатоквартирному житловому будинку, власникам (наймачам, орендарям) одноквартирного житлового будинку приватного сектора (Споживачам). Комунальним підприємством «Водоканал» надаються послуги з вивезення твердих побутових відходів за контейнерною/ безконтейнерною схемами, згідно маршрутів та графіків роботи підприємства. Перевезення відходів здійснюється спеціально обладнаними транспортними засоби.

Виконавцем послуги забезпечується надання послуг з вивезення ТПВ власникам (наймачам, орендарям) квартир в багатоквартирному житловому будинку та власникам (наймачам, орендарям) одноквартирного житлового будинку приватного сектора безперебійно , в робочому режимі.

В.о. директора КП «Водоканал»     В.М. Козленко

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР

про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів

смт. Ладан                                                                                                                    «07» січня 2018 р.

Комунальне підприємство «Водоканал» Ладанської селищної ради, в особі в.о.директора Козленка Володимира Миколайовича, який діє на підставі Статуту, надалі «Виконавець», з однієї сторони, та

Власник (наймач, орендар) квартири в багатоквартирному житловому будинку або власник (наймач, орендар) одноквартирного житлового будинку приватного сектора, надалі – «Споживач», з іншої сторони, уклали цей договір про наступне: 

1.Предмет договору

1.1. Виконавець зобов`язується згідно з графіком надавати послуги з вивезення твердих побутових відходів (далі – Послуги), а Споживач зобов’язується своєчасно оплачувати Послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим договором.

1.2. Виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів у смт. Ладан визначено Комунальне підприємство «Водоканал» згідно з : рішенням виконавчого комітету Ладанської селищної ради від 04.05.2011 р. № 173 виконавцем послуги з вивезення твердих побутових відходів в селищі Ладан визначене комунальне підприємство «Водоканал»» Ладанської селищної ради.

2. Перелік послуг

2.1. Виконавець надає Споживачеві послуги з вивезення твердих побутових відходів.

2.2. Надання послуг Виконавцем проводиться за контейнерною та безконтейнерною схемою.

2.3. Для перевезення твердих побутових відходів використовуються технічно справні контейнери місткістю 0,75 м3 та 1 м3, що належать Виконавцеві або Споживачу.

2.4. Виконавець вивозить тверді побутові відходи з 08.00 до 17.00 год. в літній та зимовий період.

2.5. Для вивезення твердих відходів за безконтейнерною схемою Споживач зобов’язаний згідно з графіком виставити у місцях, погоджених з Виконавцем, закриті ємності з відходами місткістю не більш як 0,12 куб. метра.

2.6. Завантаження відходів здійснюється Споживачами у контейнери, а Виконавцем – в спеціально обладнані транспортні засоби.

3.Вимірювання обсягу,визначення вартості та якості послуг

3.1. Обсяг надання послуг розраховується Виконавцем на підставі норм, затверджених рішенням виконавчого комітету Ладанської селищної ради ради від 09.12.2015 р. № 2 «Про розгляд звернення КП «Водоканал», щодо перезатвердження нормативів на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів»

3.2. Розрахунок вартості послуг з визення твердих побутових відходів здійснюється на підставі тарифів, затверджених рішенням виконавчого комітету Ладанської селищної ради від 08.07.2016 р. №81 «Про затвердження тарифів на комунальні послуги з водопостачання, водовідведення та вивезення твердих побутових відходів» для споживачів послуг комунального підприємства «Водоканал» для населення та інших споживачів комунального підприємства «Водоканал», і становить:

з розрахунку на 1 людину за місяць:

– для населення приватного сектора та для населення багатоквартирного (благоустроєного) будинку – 11,31 грн. з ПДВ;

Планово з 01 січня 2018 року будуть застосовуватися нові розміри тарифів на вивіз ТПВ затверджені виконавчим комітетом Ладанської селищної ради.

 3.3. У разі зміни тарифів у період дії цього Договору нові тарифи застосовуються для оплати послуг Споживачем з моменту їх введення в дію без внесення змін до цього Договору.

4.Оплата послуг

4.1. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

4.2. У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше ніж до 20 числа періоду, що настає за розрахунковим. У разі застосування авансової системи оплати послуг платежі вносяться до 10 числа за поточний місяць.

4.3. Послуги оплачуються в безготівковій формі.

4.4. Плата вноситься на розрахунковий рахунок 26003051414170 Чернігівське РУ ПАТ КБ «Приватбанк» ,МФО 353586 код ЄДРПОУ 37109943 .

4.5. У разі потреби Виконавець протягом 10 днів здійснює перерахунок вартості фактично наданих послуг та повідомляє Споживачеві про його результати.

4.6. У разі зміни вартості послуги її виконавець повідомляє не пізніше ніж за 30 днів про це споживачеві із зазначенням причин і відповідних обґрунтувань через засоби масової інформації (на сайті та в офіційних друкованих виданнях, що публікуються на території діяльності підприємства).

4.7. Наявність пільг, передбачених законодавчими актами, необхідно підтвердити наданням копій цих документів на адресу Виконавця послуг.

4.8. Споживач має право на одержання відшкодування витрат з оплати послуг ( субсидій ) шляхом звернення до Управління праці та соціального захисту населення Прилуцької районної ради із заповненням відповідної форми заяви та відображенням надавача послуг з вивезення ТПВ, кількості проживаючих осіб.  

5.Права та обов’язки Споживача

5.1. Споживач має право на:

5.1.1. Одержання достовірної та своєчасної інформації про послуги з вивезення відходів, зокрема про їх вартість, загальну суму місячної плати, структуру тарифів, норми надання послуг і графік вивезення відходів.

5.1.2. Відшкодування у повному обсязі збитків, заподіяних виконавцем у наслідок ненадання або надання послуг не в повному обсязі.

5.1.3. Усунення виконавцем недоліків у наданні послуг у п’ятиденний строк з моменту звернення споживача.

5.1.4. Перевірку стану дотримання критеріїв якості послуг.

5.1.5. Внесення за погодженням з виконавцем у цей договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.

5.1.6. Зменшення розміру плати за послуги в разі недотримання графіка вивезення відходів.

5.1.7. Несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності споживача та/або членів сім’ї на підставі письмової заяви і документа, що підтверджує його відсутність – довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання.

5.2. Споживач зобов’язується:

5.2.1. Оплачувати в установлений договором строк за надані йому послуги з вивезення твердих побутових відходів.

5.2.2. Сприяти виконавцю у наданні послуг в обсязі та порядку, передбачених цим договором.

5.2.3. Визначати разом з виконавцем місця розташування контейнерних майданчиків, створювати умови для вільного доступу до таких майданчиків.

5.2.4. Обладнати контейнерні майданчики, утримувати їх у належному санітарному стані.

5.2.5. Забезпечити належне збирання та зберігання відходів; установлення необхідної кількості контейнерів для завантаження твердих побутових відходів з урахуванням  унеможливлення їх переповнення; утримувати контейнери відповідно до вимог санітарних норм і правил.

6.Права та обов’язки Виконавця

6.1. Виконавець має право вимагати від Споживача:

6.1.1. Обладнати контейнерні майданчики та забезпечувати утримання у належному санітарно-технічному стані контейнерів та контейнерних майданчиків, що перебувають у власності споживача.

6.1.2. Своєчасно збирати та належним чином зберігати відходи, встановлювати передбачену договором кількість контейнерів з метою запобігання їх переповненню.

6.2. Виконавець зобов’язується:

6.2.1. Надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та цього договору.

6.2.2. Погодити із Споживачем місця розташування контейнерних майданчиків, визначити їх кількість, необхідну для збирання побутових відходів, перевіряти наявність таких майданчиків відповідно до розрахунків.

6.2.3. Обладнати контейнерні майданчики та забезпечувати утримання у належному санітарно-технічному стані контейнерів та контейнерних майданчиків у разі перебування їх у власності виконавця.

6.2.4. Збирати і перевозити відходи спеціально обладнаними для цього транспортними засобами.

6.2.5. Ліквідувати звалище твердих побутових відходів у разі його утворення на контейнерному майданчику через недотримання графіка перевезення, проводити  прибирання в разі розсипання побутових відходів під час завантаження у спеціально обладнаний для цього транспортний засіб.

6.2.6. Перевозити відходи тільки в спеціально відведені місця  чи на об’єкти поводження з побутовими відходами.

6.2.7. Надавати своєчасну та достовірну інформацію про тарифи на надання послуг, умови оплати, графік вивезення відходів.

6.2.8. Усувати факти порушення вимог щодо забезпечення належної якості послуг та вести облік претензій, які пред’являє Споживач у зв’язку з невиконанням умов цього договору.

6.2.9. Прибувати протягом трьох годин на виклик Споживача і усувати протягом 24 годин недоліки. У разі коли недоліки не усунено протягом трьох робочих днів, проводити відповідний перерахунок розміру плати.

6.2.10. Відшкодувати відповідно до закону та умов цього договору збитки, завдані Споживачеві внаслідок ненадання або надання послуг не в повному обсязі.

6.2.11. Зменшувати розмір плати за послуги в разі тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім’ї на підставі його письмової заяви та документа, що підтверджує його/їх відсутність – довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання.

6.2.12. Виконавець має також інші обов’язки відповідно до закону. 

7.Відповідальність сторін за невиконання умов договору

7.1. Споживач несе відповідальність згідно з законом і цим договором за:

7.1.1. Несвоєчасне внесення плати за послуги.

7.1.2. Невиконання зобов’язань, визначених цим договором і законом.

7.1.3. В разі несвоєчасної оплати послуг Споживач сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми боргу за кожен день прострочення оплати. Сплата пені не звільняє від сплати основного зобов’язання.

7.2. Виконавець несе відповідальність за:

7.2.1. Ненадання або надання не в повному обсязі послуг, що призвело до заподіяння збитків майну споживача, шкоди його життю чи здоров’ю.

7.2.2. Невиконання зобов’язань, визначених цим договором і законом. 

8.Розв’язання спорів

8.1. Спори за договором між сторонами розв’язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

8.2. Спори, пов’язані з пред’явленням претензій, можуть розв’язуватися в досудовому порядку шляхом їх задоволення.

8.3. У разі ненадання або надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості Споживач викликає представника Виконавця для складення акта-претензії,в якому зазначаються строки, види порушення кількісних і якісних показників тощо.

8.4. Представник Виконавця зобов’язаний прибути протягом п’яти робочих днів.

8.5. Акт-претензія складається Споживачем та представником Виконавця і скріплюється їх підписом.

8.6. У разі неприбуття представника Виконавця у п’ятиденний строк або його відмови від підпису акт уважається дійсним, якщо його підписали не менш як два Споживачі або виборна особа будинкового, вуличного, квартального чи іншого органу самоорганізації населення.

8.7. Акт-претензія подається Виконавцеві, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок розміру плати або надає Споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. 

9.Форс-мажорні обставини

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуги відповідно до умов цього договору. 

10.Порядок укладення, строк дії цього договору та інші умови

10.1. Даний Договір укладається з урахуванням вимог ч.3 ст.205, ст.ст. 633, 634, 641, 642 Цивільного Кодексу України без підписання письмового примірника Сторонами.

10.2. Якщо протягом 30 днів з дня опублікування даного Договору не буде письмових заперечень Споживача, він вважається укладеним.

10.3. Даний Договір набирає чинності не раніше ніж через 30 днів з дня його офіційного оприлюднення в засобах масової інформації і діє до 07.01.2024 р.

10.4. Якщо будуть внесені зміни до редакції даного Договору, Виконавець зобов’язується розмістити повідомлення про такі зміни на сайті та в офіційних друкованих виданнях, що публікуються на території його діяльності, не менше ніж за десять днів до набрання змінами чинності, крім випадків, для яких цим Договором встановлений інший термін та/або порядок повідомлення про внесення змін. У разі незгоди Споживача зі змінами, спір розв’язується в судовому порядку. 

11.Прикінцеві положення

11.1. Споживач надає право Виконавцю, відповідно до закону України «Про захист персональних даних», безстроково здійснювати обробку персональних даних Споживача у зв’язку з укладанням та виконанням цього Договору.

11.2. Умови цього Договору однакові для всіх Споживачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги.

11.3. Даний договір розроблено відповідно до типового договору, затвердженого Постановою КМУ від 10.12.2008р. No1070.

11.4. У випадках, не передбачених цим Договором, сторони керуються чинним законодавством України.

11.5. Цей Договір публічно доводиться до відома усіх Споживачів шляхом його публікації в офіційному виданні

– газеті м. Прилуки « ПРИЛУТЧИННА».

11.6. Текст Договору постійно доступний Споживачам в мережі Інтернет на офіційному сайті Ладанської селищної ради radaladan@ukr.net

 

Місцезнаходження та реквізити Виконавця:

КП «Водоканал»»

17583, смт. Ладан, вул.Миру,69

р/р 26003051414170 РУ ПАТ КБ «Приватбанк»

м.Чернігів МФО 353586

код ЄДРПОУ 37109943 .

Е-Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

тел. (04637) 77-3-39, 77-6-38

В.о. директора КП «Водоканал»»

__________________

/В.М. Козленко/